Časté dotazy (FAQ)

Odpovědi na nejčastější otázky k našim službám a produktům.

Potřebuji otevřít prodejnu, kavárnu, bar, hudební klub, kulturní zařízení. Pomůže mi vaše společnost se vším, co se týká IT?
Ano, společnost Xperience s.r.o. nabízí komplexní řešení IT pro všechny tyto obory. Díky vlastnímu unifikovanému software i hardware snížíme náklady na IT ve vašem podniku a zvýšíme rychlost implementace.
Nabízíte i pronájem hardware a software?
Ano, nabízíme pronájem jednotlivých částí i celého řešení.
Jaké máte pokrytí servisních služeb?
Díky našim dvěma pobočkám v Praze a Zlíně efektivně pokrýváme celou ČR. Pro flexibilní a kritický OnSite servis využíváme partnerskou společnost s desítkami techniků po celé ČR. Dokážeme tak reagovat v co nejkratším čase.
Mohu si vaše řešení někde prohlédnout?
Ano, nezávaznou schůzku si můžete sjednat v naší kanceláři v Praze nebo Zlíně. Po dohodě můžeme produkty a služby prezentovat online nebo přímo u vás.
Kde najdu reference na vaše služby a produkty?
Z důvodu ochrany osobních údajů a konkurenčního prostředí nezveřejňujeme jména zákazníků. Můžeme vás však seznámit s případovými studiemi z různých oborů.
Mám sezónní provoz, mohu si zapůjčit pokladní nebo vstupenkový systém jen na sezónu?
Ano, pronajímáme řešení i pouze na období provozu vašeho podnikání.
Na jakém hardware mohu vaše systémy provozovat?
Nabízíme širokou škálu možností. Naše systémy lze provozovat na celém spektru hardware i OS: Windows, macOS, Linux, iOS, Android a vybrané průmyslové systémy, které dodáváme s vlastním hardware.